Helgen...

Ja jag bloggar lite till om helgen som varit...

Jobbade som en galning i fredags och satt knappt ner men sen kom jag hem hällde upp ett glas vin och fixade lite god middag till mej och Andreas. Vi åt middag med tända ljus och drack mera vin och åt fläskfile, potatis grönpepparsås och sallad! Mmmmmm massa mys blev det!
Mera vin och sedan spelade vi gamla godingar för hela huset... Kul hade vi!!!

Lördagen vaknade vi och somnade vi om och sedan blev det promnad på en blåsig strand med bästis Linda och Douglas. Hem och iväg mot Hörby där vi kollade in den husvagn som vi ska hyra när vi ska på semester i sommar! LÄNGTAR redan!
Det är en liten Cabby 470 men finns det hjärterum så finns det stjärterum! Vi ska ju inte spenadera tiden inne i husvagnen utan förhoppningsvis badandes och solandes på stranden hela dagarna!

Vi åkte förbi Karin och Daniel och Wilma och hjälpte dem att dra upp lite ogräs och sedan blev det hem mysig middag och slappe med film!
Det är så härligt att bara vara nära, sitta intill och mysa!!! Jag är så glad att jag träffat Andreas, han är fantastisk!!!

Idag har vi verkligen inte gjort någonting... jo förresten, vi har planerat in midsommar!
Hade faktiskt lite ångest över att vi inte hade något planerat... det är första året på väldigt länge som jag inte haft något inplanerat och det har känts lite jobbigt. Brukar ju bli bjuden eller så har man varit med och ordnat något men i år har det varit tyst... Så nu har vi planerat in att vi ska fira midsommar på Andras föräldrars koloni med hans bror och tjej och barn och det blir säkert trevligt!!! Ser fram emot midsommar nu!

Min knatte kom hem idag och han blev så glad att jag hade köpt en liten pool som han kan ha och bada i i badrummet! Han satt i bubbelbad och badade i säkert en halvtimme och blev skrynklig som ett russin. Min älskade lille pojke!!!

Jag har så fantastiska människor i mitt liv och ni är alla så underbara!!! KRAMAR till er alla!

Kommentarer
Postat av: Åsa

oj ja du får fråga hur de ska bli bättre :/ skönt o få svar på vad du har iaf..

mysig helg minsann ;) riktigt toppen.. hihi



många bamsekramar!

2009-06-15 @ 09:28:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0