Länge sen...

Japps det  var visst mer än en vecka sen jag uppdaterade här... Men jag har haft en stressig vecka på jobbet och har varit ensam mycket av tiden vilket inte är alls kul! Det trillar in papper och grejor och bokningar och telefonsamtal hela tiden och jag hinner inte med... Jag har varit gråtfärdig nån dag för att jag inte ens hunnit sitta ner någon längre stund och det gör mej så förbannad samtidigt för jag har rätt till min lunch!!!
Men säger man inget så får man ingen förändring heller ju...

Annars denna veckan vad har jag gjort... Syjunta, ont i ryggen som fan, träffat min hjärtevän, myst, promenerat på stranden med min bästis och min Andreas, ont i magen, darr i benen, provat spikmatta, fått diagnos förslitning och litet diskbråck mellan 6-7 halskotan, legat i soffan, kollat film, sovit, sovit, sovit, älskat, kramats, pussats, pratat i telefon smsat, fått hem min son, överraskat honom med en egen liten pool i badrummet, druckit vin, blivit berusad, lyssnat på gamla godingar, sprungit fort till bilen i regnväder, sovit hos min käraste, kollat husvagn, bokat husvagn till semestern, rökat, dammsugat, diskat, lagat mat, tvättat, duschat, kört bil... ja listan kan nog göras ännu längre men jag tror att jag fått med det mesta!!

Något att säga lite mer om... Diskbråck mellan 6-7 halskotan. Det kändes ju sådär kul att få det beskedet men samtidigt skönt att få bekräftat att det inte bara är mitt huvud... Men det är ju så klart inte kul att ha ett diskbråck i nacken... SUCK!
Jag ska se till att få tid hos sjukgymnast så jag får besked på vad jag kan göra, vad jag ska vara försiktigt med osv...

Ja det finns så klart mycket mer attskriva om men nu är jag helt slut å sängen kallar snart så det får bli en annan dag!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0