Sömngångare...

I morse fick jag ett otäckt uppvaknande... Fy fan vad skakig jag blev!

Jag vaknade, gick upp och in i duschen direkt och när jag kommer ut ur duschen och ut i hallen helt naken så får jag en chock!!!
Ytterdörren står helt öppen!!!!!!!!!!! Utan att hinna tänka rusar jag dit och stänger och låser och sedan kollar jag så att Elias är i sängen, han sover gott i min säng Jag kollar runt i lägenheten om något saknas eller om det är någon där men det är helt lugnt...
Dock inte lugnt inuti mej, jag e helt skakig... Det är min lille man som gått i sömnen! Kan inte vara något annat tänker jag och när han vaknade så frågade jag honom och då säger han att han inte hittade in till mej utan gick och öppnade ytterdörren och letade där...
Sen har han gått inte till mej och lagt sig och låtit dörren vara öppen....

SCARY!!!

Jag pratade med hans pappa och frågade om han brukar gå i sömnen där men det har han aldrig gjort vad de vet. Här har han ju gjort det några gånger, gått ut mot toaletten men gått åt fel håll och inte vetat var toaletten är...

Det känns inte alls bra, känns väldigt obehagligt, tänk om han går ut och trillar i trappan eller nåt, jag komemr ju att vara på helspänn på nätterna nu, måste fixa en kedja på dörren eller nyckel till extralåset!!!


Kommentarer
Postat av: Åsa

men fyyy va läskigt :S du ska nog skaffa en kedja som han inte kan nå.. usch vilken panik du måste ha känt... :/

glad midsommar.. kramar om

2009-06-18 @ 09:34:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0