Midsommarfirandet...

Ja jag har ju sagt att jag ska skriva lite om midsommar så det e dax nu...

Jag, Elias och Andreas firade med Andreas bror, hans två underbara söner och hans tjej Lina på deras föräldrars koloni. Vi lånade deras stuga och hade en härlig dag!!!

Grilleri, trolleri, lotteri med bara nitlotter, godis, snaps, öl, jordgubbar, musik, busiga barn, kramar, hångel, skratt, skratt, skratt... En fantastisk eftermiddag och kväll!
Kändes verkligen inte som att det bara var andra gången jag träffade Richard och Lina, så härliga människor och så lätta att umgås med! Vi hade en riktigt rolig kväll och barnen lekte hur bra som helst!!!

Midsommardag kom Andreas tjejer hem igen och som en liten familj vi åkte till Strövelstorps IP och gick på lite midsommarfest där. Det va mera lotteri, hopp i luftborg, koll på föreningskampen och många kända ansikten att snacka lite med!!!

På kvällen var vi hos Andreas föräldrar och åt midsommarmat med sill och potatis och jordgubbar!!! Det är alltid trevligt att vara hos dem på kolonin och barnen trivs så bra där!!!

Jag hade en riktigt bra helg med min Andreas, han är så go!!! Jag är så glad att jag har träffat honom!!!!




Kommentarer
Postat av: Åsa

låter som en toppen midsommar :)

många kramar vännen...

2009-06-24 @ 09:09:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0