En kraschad bilruta...

Jag har bott här i lgh sen oktober 2007 och har parkerat runt omkring och här å där innan jag fick min parkering. Mina vänner har parkerat runt omkring här och min familj och det har ALDRIG hänt något med någon bil...

Sen igår fick jag en galen idé om han ville komma på kvällskaffe efter att min Elias somnat och DET VILLE HAN! Så han kom vid halv nio och va här några timmar... blev dock inget kaffe men en massa prat och mys istället!!!

När han sen gick för att köra hem så ringde han och jag tänkte att han skulle säga god natt eller nåt men då är det nån idiot som har kastat en blomkruka på hans framruta så att den gått sönder... :(

Hoppas han vill komma hit igen iallafall nån annangång!!!

För jävla trist e det iallafall när nåt sånt händer, det är så frustrerande ju... blir ju alltid en kostnad för den som blir drabbad även om man inte har något med det att göra alls... SUCK! Man kan inte annat än att svära högt faktiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0