Konstant trött

Jag är trött, trött, trött,,trött, trött hela tiden! Jag sitter på jobbet och nästan somnar, när jag kommer hem somnar jag med min son och igår sov jag till 22.15 då jag vaknade till.. fortfarande helt slut!

Jag har gått och lagt mej i tid denna veckan för att försöka sova ikapp lite men jag vaknar ju innan tuppen på morgonen och sedan sover jag bara halvdant tills klockan ringer 06.10...

Jag är less på att vara trött jag vill vara pigg och glad och nöjd med livet! Jag vill inte känna som jag gör nu... Varför varför varför???

Vad är det jag ska lära mej av detta? Jag borde vara glad och känna energin sprudla när solen skiner, det är vår, jag är förälskad, jag har fantastiska vänner!!!

Varför är det då så???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0