SKÅL!!!

Idag jobbar jag sista dagen denna veckan och det är riktigt skönt! Jag är och har varit så trött hela veckan, det tar på krafterna när man inte mår bra!  Alla tankar tar så mycket energi!

Jag ska konfrontera så småningom men som det känns så kommer jag aldrig att få ett ärligt svar och det kommer ju innebära att jag tappar bort två vänner. Jag vill ju inte att det ska bli så men så måste det bli tyvärr...

Sitter och längtar till klockan fem, segt på jobbet... Ska köra hem till min kära bonussystra och hennes familj där min knatte redan befinner sig och vi ska spendera kvällen och natten hos dem! Så länge sen vi sågs!! Ska bli riktigt härligt!
Har jag tur så blir jag slingad i håret oxå, hoppas hoppas!!!

Sen ska det drickas vin och babblas och ventileras en massa tankar!!!  

Morgondagen blir vad den blir, kommer att hålla till i mina gamla trakter under dagen och sen blir det nog bara mys på kvällen med min lille pojk!

Hoppas att det blir sol och fint väder imorgon oxå så att man kan vara ute och njuta!!!

SKÅL PÅ ER!!!
 
                                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0