1 maj

Jaha ännu en dag har gått, det är redan maj månad och här ligger man och slappar i soffan med mysigt sällskap!!!
Har haft en skön slappedag i solen på A´s föräldrars kolonilott... skönt! Det känns bra, de är lätta att ha o göra med och man kan känna sig som hemma.Jag rotar runt i skåpen och hjälper till som om jag träffat dem många gånger redan. Sånt gillar jag, när man kan vara sig själv och att man får lov att känna sig som hemma!!!

Imorgon fyller min lille brorson Gustav 1 år, vi ska dit på brunch och det ska bli härligt! Jag har köpt en traktor med släp och djur som han säkert kommer digga. Elias fick en likadan när han va i den åldern och han har tyckt så mycket om den!!!

Sen hoppas jag att det blir middag på stan eller pizza och slappe med Jonas på kvällen, vi har inte träffats på evigheter känns det som, vi måste uppdatera varandra på våra liv lite granna!!!

Nu kallar snart sängen här, armen och nacken har känts bra hela dagen men nu ikväll har jag fått ont igen... E så jävla trött på det!!!!  Hoppas att jag kan sova gott iallafall nu i natt.

Har det gött men ändå önskar jag att jag vore på semester med Linda i Stockholm!! Men vi sparar det till en annan gång, det har vi redan planerat!!

Nähäpp... time för mys!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0