Lite svammel om nu...

Jag är flitig och gör mina övningar kanske inte riktigt varannan timme men nästan. Det strålar ut i armen när jag gör det men kanske det hjälper lite iallafall! Hoppas det!!!

Men jag är så trött så trött så trött hela tiden... Det beror väl antagligen på att jag inte gör så mycket vettigti med mina dagar men jag är ändå ute på lite vift. Jag träffade Jonna och lila Agnes igår och idag har jag träffat min fantastiska vän Anna och hennes två söner! De e nere på besök från Norrland! Alltid så härligt att träffa henne trots att vi inte hörs så ofta när vi är på olika orter i vårt avlånga land...

Igår kom mitt hjärta hit och det va mys, vi slappade mest och båda två va nog ganska trötta... Han kommer idag oxå men inte förrän senare ikväll så det blir middag på stan med Martina en sväng idag! Nice!!!!

Imorgon ska jag hämta min älskade lille Elias! Så mysigt att få hem honom igen! Vi ska åka förbi fd svärmor och äta pannkakor och sen ska vi vidare till min "systra" Helene i Åsljunga och hennes familj, det blir en heldag i Örkelljungatrakterna...
HÄRLIGT!!!!!

Mina däck på bilen måste jag ordna till oxå... pratade med chefen nu och han hade utan att fråga mej beställt två däck till så nu blir jag bra fattig men han sa att jag måste ändå byta dem om nån månad så det va lika bra att beställa nu. Jag har för tillfället inte lagliga däck på bilskrället... har mina dubbade vinterdäck och man får rätt bra med böter om polisen stoppar mej med dem... Tur att jag inte kör så mycket! Hoppas att jag kan få satt på sommardäcken imorgon innan jag ska köra till Örkelljunga, ska kolla med chefen imorgon bitti om någon kan hjälpa mej med det!! Annars får jag köra dit å packa in dem i min bil och köra nånstans å få det fixat för jag måste ha lagliga däck på bilen NU!

Har minsann inte råd att både få böter för att jag har dubbdäcken på och sen betala för 4 nya däck när jag tänkte köpa 2 bara... SUCK!

Ja ja, livet går ju på iallafall så det är bara att le, se glad ut och betala!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0