Mitt i natten...

Jahapps, det är mitt i natten och jag borde väl egentligen sova men jisses ikväll snurrar det tankar i huvudet och den enda jag vill och skulle kunna ventilera med e Carina och hon svarar inte på sin mobil... men men jag får väl fundera vidare och se vart det leder.

Egentligen kanske det är onödiga funderingar och jag hoppas kunna släppa dem snart igen för jag har ingen lust att lägga energi på småsaker som egentligen inte är något stort alls...

Aaaaaaaaaaaahhhhhh... det e nog faktiskt mest trams när jag tänker på det, inget konstigt alls kanske!

Har haft en fantastisk dag med min hjärtevän och hans två underbara döttrar! De e fantastiska och det e kanske inte så konstigt eftersom deras pappa är fantastisk han oxå ju!!!
Sov hos min bror och passade min lille brorson imorse när de va på PUMA utförsäljning, fick minsann köpt ett par skor åt mej och ett par åt Elias så jag e nöjd!
Åkte sedan hem till Andreas och hans döttrar där vi spenderat hela dagen tillsammans! NICE! LÄngtar redan till tisdag när jag får träffa honom igen!!!

Frustrerande när man vill ses hela tiden och det inte går men att sakna är väl oxå en del av det hela, säkert bara nyttigt!

Kvällen idag skulle jag varit med min bästa Linda men hon e krasslig... Jag skickar friskelurisar så att hon piggar på sig så vi kan umgås imorgon istället!!!!
Jag tog bussen hem från Hbg och ramlade direkt ner i soffan där jag befinner mej nu...

Två dagar kändes armen och nacken bättre och ja jag var dum och dammsugade och grejade loss en del igår och antagligen pga det så har jag förbannat ont i armen idag. Jag blir så trött!!!! Vill kunna leva som vanligt!!!

Jo förresten, imorgon kommer en tjej och kollar på Elias gamla vagn, hoppas de vill köpa den så tjänar jag 500:- och kan göra nåt kul för de pengarna istället... Ska jag lägga dem i min spargris till fallskärmshoppningen eller ska jag ta dem till nån kul shopping?!?! Kanske en ny vårjacka för det vill jag ju ha!! HÅLL TUMMARNA!!!

Nähäpp, nu ska jag ta och tacka för denna dagen och lägga mej och sova gott!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0