Polisbilar...

tänk att man kan vara så fascinerad av polisbilar att man tar 17 foton av samma polisbil på olika avstånd och vinklar...

tänk att det är det första man säger på morgonen är; Har Niclas och Erika kommit hem nu så vi kan gå till polishuset?!

tänk att dagen kan bli så fantastisk för att man får sitta på en polismotorcykel och låtsas gasa...

tänk att man kan bli helt lycklig för att ha träffat två poliser och ha fått prata med en riktig polis!

tänk att man kan va alldeles glad för att ha varit med på skjutbanan och spanat och fått två tomma "skott" med sig hem! 

När man är en liten kille på 4½ år så är det värt så mycket att få följa med morbror Niclas och kusin Gustav till polisstationen!!! GULD VÄRT!



Kolla in denna coolingen!!!!



Ett av de 17 korten på denna polisbussen... ler!  Undrar om han blir polis eller fotograf?!


Min tanke var att skriva lite mer om helgen som varit men jag är så trött efter helgen som varit full fart och så är jag grymt nervös för imorgon ska jag jobba... Ska jobba 50% denna veckan som kommer men det känns jobbigt och jag känner på mej att det ligger högar med grejor som ska hinnas med... PUST!
Men jag kan inte göra ett heltidsjobb på en halvtid så jag får tänka att det jag hinner det hinner jag och det andra får jag ta efterhand!!!

Som tur är blir det en kort vecka, bara 3 dagar för sen är det helg och på fredag föräldraledigt! Skönt att börja lite lugnt!!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0