Sommardäck och kvinnlig charm!


Idag är det tomt i huvudet, är helt slut efter att ha jobbat första dagen på tre veckor... Jobbade halvtid idag och ändå är jag alldeles slut! Kan bero på att jag och Elias va iväg sen hela eftermiddagen hos Jenny o Dan o deras knattar Wilmer och Emmy... Fast hur ansträngande är det att sitta och fika ute på gräsmattan?

Det enda jobbiga va att jag fick bära min vinterdäck in i deras garage där jag får förvara dem!
Jag använde min kvinnliga charm idag... För det första blev jag irriterad på min chef som inte hade fixat så att mina nya däck va på fälgen trots att han sagt att han skulle fixa det... Å så fick jag säga åt honom flera gånger innan han sa åt P-A att fixa det. P-A körde iväg och jag bad honom att han skulle se om de kunde fixa det direkt för att jag skulle slippa böter!
Han kom tilbaka och ställde däcken utanför min bil å då gick jag ut och frågade honom om han ville sätta på sommardäcken så skulle han få en kram av mej...
Han sa JA och jag kör alltså inte olagligt längre!!!! Känns väldigt bra måste jag säga... behöver man inte oroa sig för det nu!!!
Tänk vad bra att man kan snacka till sig sådant! Å ja, jag gav honom en kram men det kan det ju vara värt eller hur!?!?!

Nu tänker jag faktiskt krypa till kojs så jag orkar med morgondagen...

Alla mina kära vänner, NI BETYDER GULD FÖR MEJ!!!!! En del av er pratar jag med alldeles för sällan men ni är i mina tankar och mitt hjärta alltid!!! Älskar er!!!!





Kommentarer
Postat av: Åsa

visst är de bra när man kan flirta till sig lite tjänster :) inte helt fel.. :)

tänker på dig vännen.. bamsekramar

2009-05-19 @ 08:51:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0