Svensk läkarvård...

Suuuuuuuuuuuuuck...

ja så kan man säga när man suttit på läkarstationen i en hel timme och det enda jag fick med mej hem va ett papper på förlängd sjukskrivning och nya tabletter... Men jag får väl säga att det är tur att jag blir fortsatt sjukskriven för jag hade inte kunnat jobba som det är nu med min arm...
Men man blir ju helt matt i kroppen!!!

Jag försökte verkligen att säga ifrån och va lite tuffare än vanligt, att jag ville ha remiss till ultraljud men det hade han aldrig hört talas om att det skulle va nåt som kunde funka och när jag sa att jag ville ha remiss till ortoped fick jag bara beskedet att det är låååång väntetid på det oxå... Han sa att det jag kan göra om det inte blir bättre är att åka in till Helsingborgs akutmottagning och få bli undersökt av en ortoped där...

Funderar starkt på att göra det inom det närmaste för meningen kan inte vara att man ska behöva gå runt och ha så ont som jag har nu...

Jag blir så frustrerad... och det går ut över sjukvården men de jobbar på allt vad de kan med sina resurser... det är ju inte deras fel att det är som det är! Det är ju våra politiker som drar in på allting som borde få höra både ett och annat.

Nu ska jag vila innan det är dax att hämta knatten min!




Kommentarer
Postat av: Åsa

gör inget vännen du måste ju få skriva av dig :)



tycker du ska fundera på åka ti akuten på sjukhuset.. du kan inte gå me smärta hur länge som helst :S

bamsekraaaamar

2009-05-06 @ 09:03:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0