5 ÅR!!!!

Galet men sant men idag fyller min Elias 5 år! Fatta vad tiden går fort!!!!



För fem år sedan satt jag i badet med värkar och klockade dem... fattade inte hur nära det var att han skulle ploppa ut... han e ju född i ambulansen på ÅStorpsavfarten på E4an kl. 21.44 för fem år sedan!
Han hade verkligen bråttom ut den lille krabaten och bråttom har han fortsatt att ha!!

Idag har han varit hemma från dagis och vi har haft mys och bråk och mys och härligt och jobbigt mellan varven..
Han kom in och sov i sängen imorse och sedan bar jag in honom till hans säng så han skulle få frukost på sängen och paket och flaggan i topp och tänt ljus!
Han kom in efter en stund och sa att han inte kunde somna om så då fick han gå å lägga sig å så fixade vi till och jag sjöng en trudelutt för min lille man och han fick sina paket!!

Bästa paketet var nog handbojorna... jag som hade hoppats på att kameran skulle bli succé... visst han har fottat med den men inte så galet mycket som jag trodde att han skulle!

Helene kom på frukost och sedan packade vi ihop picknicklunch och susade mot Hembygdsparken så att han fick rasta av sig lite...

Ikväll har hans pappa och hans sambo varit här på middag och firat knatten! Jag är så glad att vi kan ha den relationen numera!!! Känns så bra för Elias skull att vi kan umgås!!

Nu är det slappe och jag är så trött... det tar på krafterna att ha en födelsedagskille hemma hela dagen!!!






Min älskade Elias!!!!!


Kommentarer
Postat av: Åsa

Grattis fina Elias!! Minns fortfarande dagen du föddes! Då hade vi ju precis fått veta att lilla Emma flyttat in i magen!

2009-11-17 @ 21:00:42
URL: http://trekottar.wordpress.com
Postat av: Åsa

grattis Elias :) såå fin o stor han är :)

kul att ni ändå hade en så bra dag..

o kameran kommer han säkert använda ;)



kramar om <3

2009-11-18 @ 08:27:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0