Många fula ord...

.... kommer det här!!!

FAN FAN FAN JÄVLA SKIT HELVETES JÄVLA FAN FAN FAN FAN!!!!!!!! OSv...

Jag är så arg och ledsen och besviken!!

Ville så gärna få praktisera i blomsteraffären och så säger facket nej, Fucking facket!!!!

Det är så tråkigt och ledsamt och jag blir helt nedslagen och ledsen att jag bara vill tjuta som ett litet barn!!!

Men det är väl bara att ta tag i det imorgon och ringa själv till facket och förklara läget och försöka få dem att förstå att jag VILL SÅ IN I HELVETE MYCKET göra detta att de verkligen är dumma och elaka om de inte kan godkänna det...

Det handlar inte om en längre period heller, jag vill ju bara få prova på och visa framfötterna!

Fick rådet av min handläggare som förstod hur ledsen jag blev att jag skulle prata med ägaren och höra om jag kan få en timanställning men hur stor e den chansen när jag inte har utbildning och hon inte vet hur jag arbetar...

Jag vet ju att jag arbetar bra och kan och vill så mycket! Jag brinner ju för detta och det är det jag vill göra men just nu känns det som att det kanske inte är meningen att jag ska jobba med blommor.

Två utbildningar till florist som skitit sig och nu detta, att jag inte ens kan få en praktikplats...

SUCK!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Åsa

ge inte upp vännen... ring o prata me dem.. de kommer lösa sig...

kramar om

2009-11-27 @ 08:57:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0