Stranden!!

Igår åkte jag och mina älskade ner till stranden för lite mys!

På med termobrallor och mössa och vantar och varm choklad och kex i ryggsäcken och iväg!

Vi traskade runt en del, Elias och J plockade snäckor och det var så härligt att bara strosa där trots att vädret inte var det roligaste... Men i rätt sällskap är allt trevligt!!!

Hade lite picknick och mys och sen på vägen tillbaka hittade vi ett grymt strandfynd! En finfinfin stubbe!!!
J fick bära med sig den och idag har den förvandlats till en superfin lampa i hallen! SÅ FINT blev det!!!!

Min lille "Elle Pelle" och jag picknickar med varm choklad och kex!



            

*ÄLSKADE OCH JAG*




Jag har passat på att baka lite, ska hem till mina föräldrar en sväng på middag och hon hade inget till kaffet så då bidrar jag med det! Mmmmmmmmm mums mums!!!!

KÄRLEKSMUMS!!!!!!!!!!





Strandfyndet!!!!

     

 


Kommentarer
Postat av: Fia

En snygging! Och då menar jag inte stubben ;-) Kram!

2009-11-05 @ 23:17:50
Postat av: Åsa

mm han va fin :)

snyggt de blev me stubben... myysss



saknar dig sååå!!!

kramar om

2009-11-06 @ 08:52:14
Postat av: Madde

Han ser jättetrevlig ut! Bra gjort! Skitcool lampa oxå!

Kramisar

2009-11-11 @ 13:42:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0