Mycket -

JA det kan man säga, mycket minus på sovkontot... Men jag har bestämt att jag får väl sova när jag blir arbetslös eller pensionär helt enkelt. Livet är ju till för att levas eller hur???

Just nu mår jag bra fast jag är lite trött får jag väl erkänna och det kan ju bero på att jag sovit alldeles för lite senaste veckan. Jag är ju fantastiskt bra på att inte komma i säng i tid. Ja jag kan nog kalla mej för proffs faktiskt! Tänk om man kunde fått ut en fet lön för det oxå, då hade jag varit stenrik!

Wwwwiiiiihhhhhhaaaaaaa!!!

Nu e det ju tyvärr inte så att man får ut nån lön alls för att man inte sover om nätterna utan man får helt enkelt skylla sig själv när kroppen säger stopp!

Ja vad händer, vad händer, det är så nytt att jag inte vill kommentera för mycket men jag är iallafall glad och får fjärilar i magen!! Där e ju så klart de där "men" men va fan, man måste ju våga chansa eller hur???

Jag chansar nu så märker vi vart det leder! Hoppas ju så klart att det ska leda till något bara positivt i slutänden!
Tränar på att inte tänka negativt, tränar på att ta emot, tränar på att inte tänka och planera tränar på att bara vara och njta av livet som det är just nu!!!


Kommentarer
Postat av: Åsa

så ska de låta vännen!! alltså de du skrev i slutet.. hehe.. ibland måste man sova oxå :P

kraaaaaaaaaaam

2009-10-08 @ 09:04:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0