Ny digitalkamera!

En Digitalkamera är inhandlad till min knatte som fyller 5 om en månad!
Jag har haft lite bry om hur jag skulle göra men bestämde mej för att jag ville köpa det för han är så glad för att ta kort och han är duktig på det!
 
Han kommer att bli stormförtjust när han får den, det är jag alldeles säker på! Sen kommer det att fotograferas i mängder!
Hittade en digitalkamera för 399:- och det är ju en billig variant men han är ju bara 5 år oxå så det räcker gott till honom. Han måste ju vara rädd om den så klart men det tror jag att han kommer vara. Han kommer givetvis inte att få släpa med den till dagis heller utan det kommer vara begränsat en del.

Jag kommer ju dessutomatt få ha min egen kamera i fred oxå vilket är bra! Den är ju en lite dyrare variant!
 
Jag tänkte som så att han har så många leksaker och grejor som han inte leker med ändå och därför är det bättre att han får något som jag vet att han kommer att tycka om!!
 
Min lille lille knatte blir fem år, tiden går sååååååå fort!!!!

Kommentarer
Postat av: Åsa

ja tiden bara rusar iväg :) den går alldeles för fort ibland :S

kraam vännen

2009-10-16 @ 13:02:04
Postat av: Sophia

Vilken perfekt present! :-) Shit fem år redan, jag minns ju det som om det var igår när jag var och hälsade på er på sjukhuset när han var alldeles ny. :-)

2009-10-16 @ 20:44:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0