Räddhare Räddhare Räddhare!

Ja jag är en räddhare!

Jag har trillat dit ordentligt och blivit förälskad och kär i en fantastisk man som dessutom älskar mej och hela tiden berättar hur fantastisk jag är och hur bra jag är och hur vacker jag är! Att han vill dela hela livet med mej. Han har så många planer för vårt liv tillsammans och det kan ju skrämmas ibland... Inte van vid det ju...

Inte van vid att få så mycket bekräftelse och positiva kommentarer från någon.

Nu e jag iallafall en räddhare för eftersom jag har trillat dit och blivit kär finns ju risken att jag kan bli sårad om han inte vill mer plötsligt!
Han säger att han aldrig kommer lämna mej men eftersom jag är så bra på att klura och fundera och grubbla så tänker jag ju givetvis att "det kan man ju säga även om det inte blir så, har blivit lovad det innan i nöd och lust men det gick ju som det gick"

Och då tänker denna räddharen att det hade varit så mycket enklare att bara vara och inte bli kär, mycket enklare liv lixom... Men inte lika härligt så klart för det är verkligen fantastiskt att känna sig älskad och bekräftad för den man är!!!

Jag vill ju inget mer än att det ska vara han som är HAN för resten av livet! Att vi ska bilda familj tillsammans och leva livet tillsammans alltid!!!!!

Men det finns ju inga garantier för någonting och då blir jag rädd. Det gör ju så ont att bli sårad!

Fick bra ord från min underbara vän Åsa att jag inte ska tänka så, att jag ska njuta och inte tänka att det blir så. Blir det så så är jag stark och klarar av det!!!
TACK vännen!!

Jag ska försöka tänka om, tänka bort mina tankefel och rätta tankarna istället och bara njuta av att vara kär och galen i en alldeles underbar omtänksam kärleksfull man!!!

*MYS*

Kommentarer
Postat av: Åsa

bort med hjärnspökena!!! :)

kraaaam vännen <3

2009-10-22 @ 14:26:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0