Sköööööööööna fredag!

Ja när jag skriver har det hunnit bli lördag men det handlar iallafall om sköna fredag!

Vaknade inträngd mellan Elias och J vilket är fantastiskt så klart! Att vakna intill två av de mest betydelsefulla personerna i mitt liv!
Hade en riktigt skön morgon och tog det rätt easy innan vi blev upplockade av en annan favvis, Mattias!

Med mina tre favviskillar åkte vi på lite shopping... fan vad det bränner i fingrarna när man vill handla och så säger plånboken NEJ!!!!!
Aja det var iallafall trevligt!!

Hem och slappade lite innan J skulle bege sig iväg och mot Österrike 9 dagar... kommer sakna som fan!!!!

Jag och Elias gick ut och luftade näsan lite och plockade en hel flock med kastanjer. De är så fina! Inte en enda är den andre like. Möster och färgskiftningar gör dem så speciella!

Vi åkte sedan hem till bästa Linda och ahde en myskväll med massa massa grönsaker, morötter, gurka paprika blomkål och chips med dip! Mmmmmmmmm mums!
Allt var frid och fröjd, vi kollade på idol och Elias somnade hos mej i soffan. Plötsligt vaknar han till och jag märkte direkt att något var tokigt, han yrade och hade tidigare gnällt om att han hade ont i magen! Linda va snabb som en blixt och fick fram en tom skål som inte var tom så länge om man säger så... Min älskade lille knatte kräktes och det gör så ont i mej för han blir så rädd och ledsen!!!

Sist vi träffades kräkte Lindas hund Douglas ner min matta och idag var det alltså Elias tur. Men vi va snabba och räddade hennes matta iallafall!

Elias fick vila en stund men sedan kräktes han lite till och då åkte vi hem. Han sover här intill mej i sängen nu och jag hoppas innerligt att det bara berodde på att han ätit för lite riktig mat och lite mycket annat krafs idag... Vill inte ha nån influensa för det vägrar jag helt enkelt!!!!!!

Hoppas han inte kräker mer för vi ska på kalas till Olivia som fyller 11 år imorgon. Hade först en tanke att sova över men läget är förändrat och jag har ångrat mej angående det så kommer att köra hem iallafall!

Dagen imorgon ska vi iallafall bara ta det lugnt och slappa!!!

Längtar efter min J!!!! Jag känner verkligen något för honom och det bubblar i mej, jag har fjärilar i magen när jag tänker på honom och han gör mej så glad! Han är så omtänksam och kärleksfull att man ibland inte tror att det kan vara möjligt! Saknar honom enormt och det är så länge tills vi ses igen ju....

Nähä nu tror jag att jag ska försöka sova, man vet ju inte om man måste vakna av att knatten kräker rätt va det är...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0