Deppdag



Så vackert va det vid havet idag!!

Jag åkte ner till havet efter jobbet och satt där å deppade som fan, tårarna rann på mina kinder och jag ville inte gå hem, ville bara sitta där och aldrig gå någon annanstans!

Idag har inte varit min dag...

Kom til sjukgymnasten imorse och hon hade skrivit in mej på fel dag så jag tränade själv...
Åkte till jobbet och på fikan så fick jag beskedet jag väntat på...

"Kan du gå på A-kassa oktober november och december och sen börja jobba igen i januari?"
Hallååååååååå... så enkelt är det nog inte riktigt va? Jag är glad att jag gått med i facket och vi får väl se vad de svarar på mailet jag skickade dem idag då de inte fanns på plats att svara i telefon i eftermiddags!

Jag skickade ett sms som jag ville ha ett positivt svar på men så blev det inte... SKIT!

Hade hjärtsnörp och va allmänt låg på jobbet så bestämde mej för att sticka ner till stranden och samla ny energi!
Åt mat där i min ensamhet, pendlade och talade med andarna om mina funderingar och fick svar på frågor som jag klurade på. Inte alla svar va det svar jag ville ha..
Ringde ett samtal och blev ledsen och besviken så tårarna rann.



Satt där länge länge, körde hem och tog en massa kort på kläder jag har bestämt mej för att sälja, allt för att hjärnan skulle va aktiv på annat och inte mina dumma tankar.

Nu ska jag försöka dra täcket över huvudet och glömma denna dagen och tänka att

IMORGON ÄR EN NY DAG!


Kommentarer
Postat av: Åsa

Usch, din stackare! Du verkar inte ha det lätt just nu.. Känner att jag inte riktigt har hängt med i allt men mycket är det ju.. Massa kramar!!!

2009-09-02 @ 08:55:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0