Det kokar snart över

Jag är förbannad idag... kokar snart över!

Har en idiot i min närvaro och jag kan inte göra mycket åt det för tillfället! Hoppas och önskar så mycket att jag snart slipper undan honom för jag e så jävla trött på det!

Han snackar och det går rykten och hur kul är det när man får en fråga som inte han har tagit upp med mej men det är lixom ute på fältet bland en massa andra!

Han e så feg feg feg! Jag har lust att konfrontera honom lugnt men en annan säger att jag bara ska låta det vara, att jag har min lagliga rätt så det är bara att avvakta!

Det jobbiga är att om jag blir arg så bölar jag som en gris å det ser jag som en dålig sak, då kommer det inte fram att man är ilsken och färbannad!!!

Men jobbigt är det när man håller på att explodera av ilska!

Tar så mycket energi!!!!!!! Jag vill ha den energin till annat bättre!!!!

Moooooooooooooooooooooooooooorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0