Min helg!

Snart e det helg och jag ska vara ledig två dagar från dårhuset!!!!!!!!!!! Skönt!

Sitter just nu på jobbet och e varm... tog på mej en tjockare tröja idag och det skulle jag inte gjort, pust!

Ser fram emot kvällen, det blir after work med girlsen ikväll! Premiär på Bahnhof idag för deras afterwork! Alltid trevligt och man träffar trevliga människor och snackar loss och partajar lite! Hörde igår att någon som är trevlig ska dit och ska den personen dit så ska ju även en annan trevlig person dit och då kan det ju bli lite extra trevligt kanske... ;)

Imorgon blir det shopping, busy eftermiddag, laga middag med Linda och Mattias, äta med Linda och Mattias, gå på bio med Linda och Mattias och titta på Sommaren med Göran!
Ska bli en riktigt bra dag tror jag!!!!

Oh förresten, jag var riktigt flitig igår på juntan, rensade upp ordentligt bland mina foton i datorn så från att ha haft över 7000 bilder så är där nu BARA ungefär 6000 kvar! Hade en massa bilder sparade mer än en och två gånger vilket gjorde att jag rensade bort alla dubbletter. Insorterade efter datum och år och jag hann till och med att plocka ihop vilka jag ska framkalla. Ja allt gjorde jag inte på juntan, jag fortsatte när jag kom hem oxå halva natten ungefär men det e ju fredag idag så då e det okej!!!

Ska få iväg en beställning men ska gå igenom dem en gång till för jag framkallar lite många foton... måste dra ner på det för vem orkar titta på korten sen?
Igår fick jag en grymt bra idé av Marlene, syster till två av juntagirlsen. Hon har gjort fotoböcker per år och lagt alla fotona per år i en bok. Smidigt, man får plats med många foto och det tar mindre plats i bokhyllan. Riktigt snyggt va det!

Kom fram till att man sparar nog både tid energi och pengar på att göra det så. Visst man ska lägga upp det på datorn men sen får man hem en bok. Man behöver inte sitta å pilla och fixa med fotona klippa och klistra efter att man framkallat. Iallafall till Elias kan det bli aktuellt faktiskt!

Jag saknar min knatte idag, har inte pratat med honom på hela veckan :(
När han är hos mej ser jag till att han ringer till sin pappa men så görs det inte därifrån så idag ska jag ringa honom en sväng å höra hans röst!!! Å sen e det ju snart söndag och då kommer han hem!!! LÄNGTA!!!!

HA EN UNDERBAR HELG!!!! KRAMAR I MASSOR TILL ALLA SOM LÄSER!


Kommentarer
Postat av: Fia

Kram tillbaka! :-D

2009-09-04 @ 13:00:49
Postat av: Åsa

de blir nog en toppen helg :) låter som att de kan bli kul ;)

synd att vi bor så långt ifrån :(

många kraaaamar

2009-09-04 @ 13:26:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0