Slappe, skratt och trevligheter!

Nu e det natten och här ligger jag och pratar med min kära kära "bonussyster"... Ibland kan man behöva ventilera tankar och funderingar!

Idag har varit en riktigt slappedag!!! Jag blev väckt av ett sms klockan 8 imorse av min underbara vän Martina! Sen kunde jag inte somna om igen utan slappade runt på datorn och sen blev jag trött och tog en liten lur igen!
Blev väckt av telefonen när Min käre Mårten ringde från London så då fick vi pratat av oss ordentligt! JAg tog mej ur sängen, gjorde lite frulle, plockade undan tvätt och sen va det dax att gå upp och börja dagen som redan var efter lunch!

ÅKte och handlade med Mattias, hämtade biobiljetter och sen hem och slappa igen...  

Va lite busy under en härlig timme och sen iväg och äta tortillas med Mattias och Linda, mina två fantastiska vänner!

Vi väntade in att tiden skulle gå så vi kunde traska iväg till bion och kolla på " Sommaren med Göran"

Shit vilken rolig film! Många skratt blev det!! Härlig film måste jag säga, den kan varmt rekommenderas om man vill skratta loss lite!

Linda körde hem till sin vovvsing och jag och Mattias fortsatte kvällen i soffan med film, slappe och babbel!

Nu blev jag hungrig som en varg och trots at jag redan borstat tänderna så blev det macka med mjukost nu, gott!!! Får väl gå upp ur sängen en gång till och borsta tänderna när jag ätit klart!

Skönt med sådana här dagar! Tror att morgondagen kan bli en slappedag oxå och sen höjdpunkten imorgon är att min älskade ELIAS kommer hem!!! Längtar efter mitt lilla hjärta!!

Nu ska jag snart släcka lampan och ligga och lyssna på mit vindspel som låter i höstblåsten ute på balkongen, det blir så kallt och skönt här inne med dörren öppen!!






Kommentarer
Postat av: Åsa

mysigt mysigt :)

hoppas du hade en bra dag igår..

kramaa

2009-09-07 @ 09:20:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0