"Sofia fyran" och mina kottar i Gbg!

Min helg i Göteborg var fantastisk!
 
Åkte upp med tåget och blev hämtad av Sofia som jag inte träffat på evigheter! Riktigt kul att uppdatera varandra å livet och jag fick träffa hennes fransman Arnaud oxå... eller fransman och fransman, en kille e det ju!
 
Vi satt och pratade länge på torsdagkvällen och sedan promenerade vi pratade åt smarrig thailunch och drack öl på fredan. Vi umgicks hela dagen och sedan mötte jag upp med Sara och Sanna på stationen när Sanna anlände från Kalmar!!!
 
Så härligt att träffa kottarna igen! Sara har en liten bula på magen som innehåller en "ärta"... Tänk att en mage kan växa så på bara några dagar. Den var större när vi åkte hem och det berodde inte bara på all den goda maten vi åt!!!
Vi åt god mat, drack vin med och utan alkohol, ja jag hopapde ju över det alkoholfria och Sara hoppade över det med alkohol!

På lördagen tog vi en lugn morgon med supergod frukost och massa massa skratt och prat! Varma blev vi oxå så det nästan ångade om oss som vi hojtade och skrattade!!! *ler*
Ut på stan och med båten in mot city där vi strosade runt hela dagen, åt lunch och hamnade en sväng på Liseberg innan vi tog oss hemåt till Sara igen!
Väldigt trött blev jag när vi kom hem så jag tog en powernap och vaknade sedan av matberedaren som Sara hade satt igång för att göra hemmagjord pesto!
Massssssssssssssssssssaaaaaaa god mat blev det och vin vin vin, även idag med och utan alkohol!!

Söndagen blev riktigt nice oxå, vi gick i Botaniska trädgården och njöt av de blommor som fortfarande finns kvar, strosade och pratade! Åt en härlig sen lunch och sedan fick vi springa till Sannas tåg så hon skulle hinna med det!
Jag och Sara satte oss och fikade tills det var dax för mitt tåg att lämna staden för denna gång!
 
Så spännande för nästa gång vi ses kommer det antagligen vara en liten ärta hos Sara och Magnus och andra grejor!!
Längtar redan tills det är dax att träffa dem igen!!!
 
Mina underbara vänner!!!!!!!! Ni är så fantastiska!!!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Åsa

åhh vilken härlig helg :)

massa prat, skratt, mys o good mat.. hehe..

verkligen toppen!! de förtjänade du.

kramar om

2009-09-15 @ 14:38:24
Postat av: Sanna

Dito!! Du är oxå så himla fantastisk!!! Stor kram!

2009-09-15 @ 14:57:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0