Ta tag i det...

Det säger jag till mej varje dag nuförtiden och hur svårt kan det vara egentligen?

Det är ju bara att gå in till chefen och säga åt honom att han inte kan behandla mej hur som helst och att jag har rätten på min sida, att han inte bara kan säga upp mej hur som helst utan uppsägningstid. Jag har mina 5 månaders uppsägning och jag har laglig rätt till dem!
Tyvärr har jag ju tyvärr precis gått med i facket så de kan inte gå in och färhandla till mej utan endast ge rådgivning...

Ja det är lätt att vara efterklok, skulle gått med för länge sedan!!!!!

Men min önskan är att jag får det jobbet jag har sökt så att jag bara kan gå in till chefen och säga att jag kommer inte mer efter den 1 oktober och jag kommer inte tillbaka i januari heller! Hade varit så grymt skönt att kunna säga så!!!!

Det som retar mej mest är att han har pratat med chaufförer och reseledare för flera stycken har frågat mej om jag ska sluta... HUR KUL E DET PÅ EN SKALA???

Man kan bara sucka och se till att ta tag i det!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0