Valborgsfirande och lite annat blandat

Då har man firat valborg! Trevligt blev det med firande på Gården hos Martinssons med brasa och grillning och trevligt sällskap!!!

I förmiddags sprang Elias vårruset med dagis och jag stod i regnet och väntade på att han skulle komma springande och allt jag lyckades få va ett suddigt foto på en våt pojke som susade förbi..
Jag åkte vidare och handlade present till Brorsonen som fyller 2 år på söndag och som vi ska fira imorgon och hämtade sedan Elias.

Hemma och vände och sedan ner på stan och iväg till naprapaten som är så bra! Kan varmt rekommendera Magnus Häggbom på Engelholmskliniken!
Han kände igen hela min rygg... Jag började nästan gråta så ont det gjorde när han tryckte på så jävla hårt på sätesmusklerna... Aaaaaaaaaaaaajjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj!!!!

Nu har jag nästan mer ont än vad jag hade innan jag var där men förhoppningsvis så släpper det. Han sa det som jag redan vet, att jag måste träna och få rätt på min hålning för om jag får det så kan känseln komma tillbaka i fingret igen och min rygg kommer inte att störa mej längre förhoppningsvis!

Så det är väl dax att ta tag i den där pilatesbollen, pumpa upp den lite och börja träna på den så att jag kan bli bra i ryggen! Hade ju varit fantastiskt om man fick tillbaka känseln i fingret igen oxå!!!!

Sov en liten sväng i eftermiddags, läste bok för Elias men fick ta en liten paus i läsandet för jag tappade ögonen..

Fattar inte att det tar så mycket energi, var tar den vägen? Jag har tankar som surrar runt i huvudet hela tiden!! Det handlar mycket om min ekonomi för tillfällllet för den är INTE rolig! Men men, jag ska väl klara ut detta, jag kommer ju i slutändan att få göra det jag vill göra och det är det jag måste fokusera på istället för att tänka på nu att jag verkligen inte har en enda krona över...

Längtar efter Jörgen gör jag oxå. Han är iväg i helgen och kör... har ju inga helger tillsammans och det är tråkigt!!
Näähäpp nu ska jag somna!

Kommentarer
Postat av: Åsa

ja de där jädrans sätesmusklerna.. mina massös brukar trycka på dem o jädrans va de gör ont :S

vi måste sluta tänka på tråkiga saker...

kramaa

2010-05-01 @ 20:53:20
URL: http://lifeofblueeyedgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0