Asymetriska buketter

En utmaning kan man säga! Det är inte lätt att få till det...

Toppblomman snurrar sig och hamnar fel i buketten och formen blir fel, spretar eller blir inte som man vill!!

Jag har en bild i huvudet och sedan blir resultatet ett helt annat... IRRI!
Men skam den som ger sig, jag ska nog få til det såsmåningom!!

Det är fortfarande helt magiskt kul på skolan, härliga människor i klassen och att få vara bland dessa blommor hela dagarna är bara underbart! Mår som en prinsessa!

En liten tråkig grej e att vi har fått genom omrästning ändrat vårt schema vilket stökar till med vår pendling... får sitta och vänta länge 3 av 5 dagar och det e tråkigt! Men det är bara att bita ihop och ta tiden till att plugga då istället!! Inte alltid det blir som man har tänkt sig men lättast blir nog att fortsätta att åka som vi gör, jag kan inte åka billigare än vad jag gör nu... Å rik blir man ju inte av att plugga med CSN lån...

Men det är värt varenda minut att få plugga till florist, min dröm är på väg att bli verklighet!!!

Jag njuter!!!!!!!!!!!

Lite fler bilder kommer här...

   



 
 








Kommentarer
Postat av: Åsa

ja du får göra de mesta av tiden när du väntar :) va härligt vännen.. förstår att du är i paradiset nu ;)

saknar dig!!!

kramaaa

2010-09-01 @ 08:41:02
URL: http://lifeofblueeyedgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0