Jättemiss!!!!!!!!

Har gjort en STOR miss på jobbet idag... SKIT SKIT SKIT!
 
Imorse när vi kom till jobbet så fick jag veta att det stått resenärer och väntat på bussen till Berlin imorse och den resan är inställd!
 
Vi kollade upp och det var skickat brev och pengar tillbaka till dem men sedan har de visst ringt i veckan och det är jag som pratat med dem och jag har sagt att allt är okej med bokningen
Hallååååå man kan undra om jag är blind?
Resan står som stängd, inga pengar på bokningen, hur har jag kunnat missa det?
 
Inget kul att börja sista arbetsdagen så! :(

Kommentarer
Postat av: Åsa

lätt hänt vännen.. :)

såå fin bild på elias...

kramaa

2010-08-05 @ 08:42:27
URL: http://lifeofblueeyedgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0