Dax nu!?!?!

Jag gör ett nytt försök idag att gå å lägga mej tidigt, eller i tid iallafall!

Det funkar dåligt och jag vet ju bra jag är på att förstöra min sömn och jag vet ju att jag inte mår bra av det!!!

Men nu är kroppen slut, ryggen värker, halsen gör ont, näsan e förkyld och jag har ont överallt från å till... NU får det vara nog, dax att ta tag i livet och sköta om mej själv!

Tänk om man hade haft den motivationen de har i Biggest Loser?!?!?! Där va det final idag och det va helt galet, de är som nya personer allihopa och så smala och fina och lyckliga!!!!!

Nästa vecka ska jag och en vän köra en detox, ska bli skönt att rensa kroppen och förhoppningsvis bli av med sötsug och godissug och kanske få en kickstart att gå ner i vikt!!!
Sommaren närmar sig och som det är nu kan jag inte visa mej i bikini, hemska tanke!!!!

Men det finns bara en som kan förändra situationen och det är jag själv!!!


Kommentarer
Postat av: Åsa

jaa tänk om man hade personliga tränare o kockar som lagade bra mat ti en.. då skulle man vara smal o vältränad.. :)

du klarar de!! bara du har viljan..

krama

2010-02-17 @ 09:24:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0