Gnällig...

Detta är nog Årets tråkigaste dag... det sa hon på radion precis och jag håller med!
Fy fan vad segt det är idag... å jag har ont i nacken och ryggen och e så trött att jag skulle kunna somna precis nu!
 
Men jag e ju på jobbet så jag kan ju inte sitta och somna...
 
Känner mej lite gnällig idag så vill gnälla av mej lite! Det e faktiskt synd om mej för min nacke gör ont, jag får ont i magen och har börjat klura på om det kan va så att jag e glutenintolerant, min rygg hugger till emellanåt, mina byxor sitter tight på magen vilket inte alls är skönt och den enda jag kan beskylla det för är mig själv...
Det e ju ingen annan som trycker ner mat i halsen på mej, jag äter själv och nu börjar det bli riktigt tråkigt för byxorna e tighta och jag har ingen motivation att ta tag i det heller...
 
Segt på jobbet e det, när man kollat facebook, bloggat, läst Expressen och Aftonbladet, kollat mailen, läst dagens horoskop, spelat patiens, spelat onlinespel och varit ute i garaget och kikat på min bil som blir reparerad idag och fått en puss... Vad ska man göra då????
 
Å det e många timmar innan jag får köra hem oxå.... SUCK PUST OCH STÖN OCH GNÄLLLLLLLLL!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Åsa

va trist vännen :/

många kramar <3

2010-01-20 @ 10:48:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0