Tjock som en boll...

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhh...

Jag vägde mej idag och det var ett tag sen men jag vet ju varför... vill inte ställa mej där på vågen och få domen lixom.

Men det var värre än jag trodde, jag tror jag vill kräkas så illa va det nu! Jag blir så trött på mej själv och på att jag inte kan sköta mej!

Det är ju ingen annan som stoppar i mej mat godis och skräp, det är ju bara jag själv som äter och äter och äter och äter och äter...

Jag ser ut att vara gravid och hur kul är det på en skala?? Nä fy fan för mej! Så trött på mej själv, känner mej äcklig och tjock och rälig helt enkelt!!

Shit, jag måste verkligen ta tag i det NU!!!!!


Kommentarer
Postat av: Åsa

kraaam

2010-01-28 @ 08:51:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0