ingen fantasi

Vad ska jag skriva egentligen??
 
Har total bloggtorka egentligen, för hur kul är det att skriva om hur man mår? det är inget upplyftande ändå...
 
Får väl skriva om något roligt istället!
Har levt bland blommorna fredag, lördag, söndag, måndag och det var helt underbart att få vistas i den miljön igen!
Kan knappt vänta till det är augusti och jag får börja skolan!!!
 
Det roliga är att hon är så nöjd med mej, att jag hade gjort så fint i affären och beställt precis rätt antal blommor och fixat och ordnat! Jag fick beröm också för fina buketter jag gjort som var beställda! *stolt*
Hon kan inte förstå varför jag ska behöva gå en utbildning när jag redan kan så mycket...

Jag kan väl hålla med henne om det till viss del, jag vet att jag hade kunnat lära upp mej på det jag inte kan om jag hade fått arbete i en blomsteraffär men visst kan det vara bra att ha en utbildning i ryggen!
Namn på blommor på latin kan jag ju inte och det ska bli en utmaning att lära sig alla dessa!
Jag fick minsann bonus av henne oxå för att jag varit så duktig!!!
 
Känner lite oro inför skolstarten oxå faktiskt... Har pratat med dem på skolan och det är många som börjar utbildningen som inte har arbetat alls med blommor och utbildningen är ju grundkurs... ska jag behöva stå och binda buketter i spiral gång på gång när jag redan kan det...
Hoppas verkligen att de kan lägga utbildningen så att jag får chansen att utvecklas mera för det är ju därför jag ska gå utbildningen!!!!
Det är ju ingen gratis utbildning, det kostar ju en hel del och det komemr att kosta mycket energi!
 
Men vet ni, jag längtar och jag kommer göra allt som står i min makt att få arbeta med blommorna när jag är klar med utbildningen!!!!
 
Nu blev det ändå en ganska positiv blogg eller vad tycker ni???

Kommentarer
Postat av: Åsa

de blev en väldigt positiv blogg :) de kommer gå jättebra.. du kommer lära dig saker ändå.. o tänk på att de du redan kan så kommer du imponera på de andra som går där ;)

kramaa

2010-05-12 @ 19:24:55
URL: http://lifeofblueeyedgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0