Mamma jag ska viska dej en sak...

Pratade med min fd man idag och han sa att han hade något roligt att berätta...

Han sa att vår pojke har en flickvän *ler*

Elias, min lille kille, som brukar säga att tjtjer har baciller och är läskiga...

Pratade med hjärtat och han sa att han har tjej och hon heter Emilia och går i ettan! Han sa; "mamma, jag ska viska dej en sak... Jag e kär! Du får inte berätta för pappa! Å vet du mamma, man måste inte pussas fast man e kär!"

E det inte helt underbart med dessa små människor... MIN ÄLSKADE SON!!!!

LOVE LOVE LOVE!!!!


Kommentarer
Postat av: Åsa

hahhaha åhh så gulligt :)

2010-09-07 @ 19:46:52
URL: http://lifeofblueeyedgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0