ha där va det ju...

inlägget skrevs igår å då tappade jag bort det... Nu e det här men jag pallar inte skriva klart om min härliga dag igår för kvällen idag har blivit skit..

Har verkligen haft en härlig dag!!!

Till frukost kom min svägerska och min älskade lille brorson som bara lyser av glädje hela han! Underbart när han kallar på mej och pratar till mej och hela tiden använder mitt "namn"... Tette ha den bullen, Tette köra vagne, Tette hit å Tette dit... Jag bara älskar den lille filuren!

Vi åt frukost och sedan tog vi en sväng ner på stan med lite shopping!

Hem och iväg med bästa Linda till nästa shopping, IKEA, världens nyaste IKEA dessutom! Det är beläget i Helsingborg och WOW vad stort det är! Jag och bästa Linda blev alldeles matta och nästan berusade av att gå in, lightheaded kan man kanske säga. Så mycket folk att man knappt kände att man kunde andas. Ett väldigt fräscht varuhus men lite högt i tak vilket gjorde att ljudvolymen är högre an vad det va på gamla IKEA...
Vi shoppade loss en hel massa, ljus, servetter, ny stekpanna, toaborste, duschskrapa, lampa till Elias och en ny konservöppnare!
Härligt härligt att hitta det man söker!

Vidare strosade vi in på Väla och shoppade loss även där! Jeanstights, svart "storskjorta"/tunika, svart/grön randig t-shirt, gråsvart melerad kofta, en blommig helt fantastisk scarf... tror det var alles i stort sett iallafall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0