Inget upplyftande inlägg...

Känner redan på mej att inlägget kommer bli neggo för så känner jag nu...

Ångest för att jag har betalt mina räkningar och det blev inte många korvören kvar... dessutom fyller jag år på lördag och ska fira mej den 12e men bara med de närmsta så det blir lugnt. Får hitta på nåt som inte är så dyrt att bjuda på...
Måste verkligen hålla i varenda krona nu känner jag... lever ju på lånade pengar och har en begränsad summa att klara mej på tills jag börjar jobba och får lön igen. Det känns tungt just nu men det löser sig säkert på ett eller annat vis!
Samtidigt är det värt varenda öre att jag pluggar och får göra det jag vill!!!!

Önskan är ju bara sen att jag ska få göra det jag vill även när jag är klar men som det ser ut just nu är det inte ljust, det lutar ju åt kontorsstolen och gamla datorn igen och det känns inge vidare måste jag väl erkänna...
Men men, man vet inte vad som väntar bakom nästa hörn...

Idag har inte varit nån rolig dag heller... Min knatte har varit tjurig och jag har varit irriterad både på honom och på J... pratade i telefon och fick gå runt i lägenheten för att få prata i fred, låste in mej på toaletten för att få lite lugn...

Sen vet jag ju att min iritation beror mycket på att jag inte får sova om nätterna till nån reda. Har så fruktansvärt ont i mitt ben att jag vaknar och det värker och jag måste upp och gå runt för att bara röra på mej...
Kiropraktorn tror att det är ett diskbråck i ländryggen som gjort att jag har en nerv i kläm vilket gör att det strålar ut i hela benet och tårna är bortdomnade... Vissa rörelser går utmärkt att göra medan andra gör att det hugger som fan i hela benet!!!
Jag är jävligt trött på att ha ont och MÅSTE börja träna och ta tag i mitt liv och hitta motivation till att gå ner i vikt för det är oxå en lösning på problemet, vet att jag väger för mycket för mitt eget bästa nu!!!

Usch vad gnälligt och tråkigt och tjurigt detta inlägget blev men sån känner jag mej idag.



Kommentarer
Postat av: Åsa

vännen då.. gå på promenader varje dag på stranden.. motion o du får ha lugn o ro.. bra för kropp o själ... många styrkekramar <3

2011-02-28 @ 08:40:32
URL: http://lifeofblueeyedgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0