sitter på ballan...

så skönt är det, sitter på ballan eller balkongen och bara njuter av att det är lite svalt ute... Helt galet men jag har frusit ikväll hemma hos mina föräldrar. Då var det bara 22 grader!!!!!!!!

Har haft en härlig dag, fotvård och egen tid då jag passade på att shoppa mej ett nytt regnställ i det vackra vädret! :)

Hem och iväg med knatten min och min pappa till cykelhandlaren och där blev det en cykel som var alldeles för dyr egentligen... Men pojken min är så lycklig att det lyser om honom när han cyklar och trampar runt...
Han har cyklat massor på sin nya fina cykel idag och till alla han berättat för poängterar han att "den har växlar"... det var något VÄLDIGT viktigt att den skulle ha det!!

Jag som mamma blir så glad när jag ser hur glad han blir och det värmer i hjärtat... Sedan har jag väl hunnit hota x antal gånger att jag kan lämna tillbaka cykeln eftersom han ibland har lite mycket knäcl i lurarna...

Mina sparpengar gick till en ny cykel till min gosse men jag har en son och jag känner att han är värd att få ha lika fin cykel som sina kompisar och jag klarar mej nog ändå, får väl snåla lite bara så går det säkert... Kärleken till honom gör ju att han går före, mitt kan vänta eller så klarar jag mig på det jag har... så är det nog många gånger när man är förälder, Barnet/barnen är prioritet ett lixom och det är för dem man lever ju!!!!

Imorgon är det dax för ett besök på Liseberg med bästa Linda, Elias och hans kompis Clara. Ska bli en härlig dag, hoppas att vi får fint väder oxå bara!! Ska inte klaga men det behöver inte va riktigt så varmt som det varit idag... lite mer lagom värme hoppas jag på!

Nu måste jag nog plocka ihop det sista här och sedan natta mej så jag är pigg o vaken imorgon!!

Njut av livet, det går inte i repris!!!

Kommentarer
Postat av: Åsa

mamma njuter på balkongen o sonen för sin cykel o alla är nöjda ;)

ha de såå kul på liseberg.. kramar om <3

2011-07-07 @ 08:51:28
URL: http://lifeofblueeyedgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0