Drakens år i år!

Ja det är bara 7 månader sedan som jag skrev i bloggen, väldigt bra på att uppdatera eller hur!?!

Sitter på jobbet och tråkar just nu... här e segt och jag hade kunnat göra så mycket roligare saker än att sitta här men man måste ju ha en lön så det e bara å sitta här å se glad ut!!!

Skrattar... brukar bli att jag uppdaterar er på mitt liv om vad som hänt sen sist och det har väl hänt ganska mycket så jag tror jag hoppar över en lång uppdatering faktiskt. Vem vill läsa om det gamla lixom, näe jag uppdaterar om det som händer JUST NU istället!!!

Om ni inte visste det så ska jag berätta att i år är det MITT ÅR! det är verkligen så att jag känner det så starkt att detta är mitt år, jag är född i drakens tecken enligt det kinesiska horoskopet och i år är det Drakens år!
Det kommer hända så mycket bra saker i mitt liv och det har redan börjat trots att vi bara är i februari månad nu!

Jag har träffat en ny kärlek! Fjärilar i magen bara jag tänker på honom... Han är en keeper det känner jag så starkt! Han är fantastisk och härlig! Vi har så roligt tillsammans när vi ses och vi skrattar och pratar och kan knappt sluta prata... UNDERBART!!
Jag kan väl inte säga efter att ha känt honom i en månad att han är mannen jag letat efter men jag säger det iallafall... för det är så det känns nu! *hihihi*

Jag har snart varit snusfri i snart 2 veckor och jag mår så bra! Har inte haft någon speciell abstinens heller! Denna gången har jag slutat för sista gången!
Kan varmt rekommendera boken "Äntligen Icke Rökare" av Allen Carr
Jag och "min kärlek" slutade tillsammans och vi klarar det galant båda två!

Om jag har tur och allt går enligt planerna så kanske jag kan komma att arbeta halvtid som florist inom en snar framtid! Håll tummarna att allt går vägen och blir så bra så att jag kan få börja jobba med det jag vill!!!
Man måste börja nånstans!

Jag hoppas och vet att jag och Elias kommer flytta till en ny lägenhet i år! Jag har stått i kö i mer än 2 år nu och väntar på att rätt lägenhet ska dyka upp!! Å jag känner att det blir i år!!! En bra lägenhet närmare Elias skola och på markplan så att jag kan ha min egen lilla trädgårdsplätt... :)

Min son växer så det knakar och det är helt magiskt att se honom växa upp! Han läser och läser och är så duktig att jag blir imponerad varje gång!
Han räknar matte och kan både plus och minus! Han kan så många saker och ibland säger han saker som man inte hade en aning om att han visste... Otroligt!
Han är mitt liv, mitt allt!!!! Denne lille prins som i ena stunden kan reta gallfeber på sin mamma för att i nästa ögonblick pussa och krama på mej och bjuda mej på Alla hjärtans dag godis och rita fin teckning med texten A lav jo
Mitt hjärta brinner för denna lille pojken, min älskade son!!!

Jag skriver det för jag tänker att jag ska försöka skärpa mej med att uppdatera... vi får väl se om jag lyckas!!! ;)

Kramar till mina goa vänner!!

Kommentarer
Postat av: Åsa

åh härligt med uppdatering ;) och en väldigt glad sådan... livet leker!!

love it... krama om <3

2012-02-15 @ 15:37:44
URL: http://lifeofblueeyedgirl.blogg.se/
Postat av: Linda

Du är så fantastisk och så bra och så värd all lycka som finns i hela världen. Du är den bästa som finns.

kram kram kram <3

2012-02-15 @ 17:00:41
Postat av: emelie

Du är värd ett toppen år! :D Kram kram

2012-02-20 @ 18:10:45
URL: http://emla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0