Nya tankar!

I helgen har jag fått massor av ny energi och fått upp ögonen på flera saker...
Energi har jag fått av att vara med mina nära och kära, promenera med min käraste "syster", sova hos dem, prata om livet och hur vi lever...

Jag har fått upp ögonen på att tänka annorlunda! Inte tänka att jag inte kommer klara denna månden med lite pengar utan istället fokusera på att allting löser sig!

Jag ska se mina räkningar som tillgångar!

Jag betalar mina lån för att jag har en utbildning som jag längtat efter att ha
Jag betalar min hyra för att jag och Elias ska ha någonstans att bo
Jag betalar mitt lån för att kunna köra min bil
Jag betalar min mobilräkning för att kunna prata med mina nära och kära
Jag betalar min elräkning för att kunna ha ström i min lägenhet
Jag betalar räkning för fritids för Elias för att han ska kunna ha någonstans att vara på eftermiddagarna när jag arbetar.
Jag betalar mina försäkringar för att jag och Elias ska veta att om något händer så har vi ett stöd
Jag betalar in till sparande för mig och Elias för att veta att när Elias blir myndig så har han en startbudget och för att jag ska kunna leva lite bättre när jag blir pensionär.

Livet är precis som det ska vara just nu!!!!!
Allting löser sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0