Allt är precis som det ska vara just nu...

Jag ska försöka se positivt på livet och tänka att allting är precis som det ska vara just nu!
Men igår blev jag så ledsen! Tårarna rann och jag kände mej helt förstörd...
Jag har haft en förhoppning om och varit i stort sett säker på att jag skulle få ett jobb på halvtid som florist och så igår fick jag ett telefonsamtal där allt det rasade...
Jag har kanske inte förstått det hela rätt som trott att jag i stort sett hade det klart om det bara blev affär av det...
Men så var det inte...
Samtalet jag fick gjorde mej så ledsen och sedan blev jag så arg på mej själv för att jag skulle försöka va så käck och låtsas som att allt bara va jättebra och helt okej iallafall...
När jag lade på luren så grät jag massor och min lille gosse blev lite rädd och ledsen han oxå... Jag förklarade för honom att det inte är något farligt men att jag så gärna vill jobba med blommor och när jag då inte fick det så blev jag så ledsen...
Han kramade mej och tröstade! Min älskade knatte!!!!
Jag fick ringt till min diamant, Min Bästa Linda och hon tröstade oxå och förstod att jag var ledsen!
När jag nattat Elias pratade jag med min andra diamant, min kärlek och han tröstade han oxå!

Ni är ovärderliga!!!! TACK TACK för att ni finns!!!!
Idag känns det sådär...
Jag vill vara jätteglad för jag kommer få träffa min älskade en liten sväng på puss och kram innan jag ska köra till Växjö och träffa mina älskade kottar Sanna och Sara som jag inte träffat på länge!
TJEJHELG är det på gång och vi ska mysa prata slappa och bara ha det superdupermysigt tillsammans!!!
Sen på söndag kommer min älskade till mej och vi ska titta på solnedgången tillsammans!!! Jag är så kär att det gör ont i mej!!!!!!!! har inte haft denna känslan på så länge!

När han sa 3 ord till mej igår så rös jag i hela kroppen!!!!
Livet är rätt underbart iallfall!!! Jag tänker att det är precis som det ska vara just nu!!!

Kommentarer
Postat av: Åsa

vännen då.. :( vad tråkigt men jag lovar de kommer flera chanser.. är de meningen att du ska jobba med blommor så kommer du få de..

ojoj de 3 orden ;)underbart!!! Allt är precis som det ska vara just nu.. kramar om vännen

2012-03-05 @ 08:36:47
URL: http://lifeofblueeyedgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0