Berg å dalbana

Livet är som en berg å dalbana... ena dagen känner jag mej lycklig och glad och uppåt och nästa dag får jag ont i själen och blir skakig i kroppen utan att egentligen veta varför. Det kan vara ett telefonsamtal eller en tanke som gör att jag blir upp å ner!
Tänk om man kunde få vara glad och lycklig och känna sig stark hela tiden istället för att hålla på och vara upp å ner!  

Men det är ändå mycket bättre nu än vad det var för en månad sedan, jag känner mej starkare än jag var då och jag kan t.om. läsa en bok på kvällen innan jag somnar och jag kommer ihåg vad jag läst.

Jag känner mej glad och jag är så tacksam för mina vänner som finns för mej! Ibland känner jag att det enda jag gör är att jag maler på och maler och maler och jag vill inte vara till besvär men kan känna mej till besvär ibland iallafall...  

Men jag jobbar på och jag kämpar mej uppåt i trappan och jag har gett mej fan på att inte trilla ända ner i källaren igen!!!   Jag kan ju faktiskt nu säga att jag är bra och att jag känner mej bra och att jag gör bra saker! Bara det är ju toppen! Jag är ett kap helt enkelt!! *ler*  

Imorgon kommer min kotte hem och vi ska ha julmys i helgen, vi ska pynta och greja, kanske göra lite julgodis till eftersom jag inte har det sedan tidigare... lite små julklappar från Elias till alla nära och kära får vi väl försöka fixa till oxå! Ska mysa massor iallafall! LÄNGTAR!!!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0