Funderingar en fredagkväll

Fredagkväll och mys med min knatte! Så härligt att hämta hem honom från dagis, laga middag tillsammans med min lille hjälpreda och mysa tillsammans vid tvn! Han är fantastisk!! MIN ÄLSKADE LILLE POJKE!

Idag har varit en dag som alla andra på jobbet, skönt att det va fredag, skönt att det är helg!!! Skönt att jag och Elias inte har någonting inplanerat imorgon mer än att vi ska vara hemma och mysa och fixa! Vi ska plocka fram tomtar och julpynta och vi ska baka pepparkakor och pyssla lite!

Idag fick jag höra en ny röst, en röst som inte lät som jag hade tänkt mej alls men det var iallafall ett trevligt samtal, kändes som att vi känner varandra på något vis trots att vi inte gör det alls egentligen! Hoppas höra den rösten igen och även få ett verkligt ansikte till rösten i telefonen!!

Jag vet inte hur jag tänker om jag tänker och vad jag tänker men något är det iallafall!!!

Jag måste säga att jag är lite stolt faktiskt för jag sade ifrån när jag fick telefonsamtal idag. Jag sa vad jag tycker om hur det fungerar i sjukvården... Jag är besviken och frustrerad och hon förstod mej! Jag sa att det inte har med henne att göra eller med vårdcentralen att göra men att jag som person blir besviken och frustrerad. Det känns som att har man bara fått medicin så ska allt lösa sig, då är det inte så bråttom med resten. Men medicinen är ingen lösning, det är en tillfällig lösning men jag behöver ventilera mina tankar och funderingar på livet och allt som är. Jag behöver bygga på mej själv och min självkänsla och det behöver jag hjälp med!
När man sedan får besked att det är upp till 6 månaders väntetid då blir man mer än lite frustrerad...

Men jag ska nog få ordning på mig och mitt liv jag oxå, JAG LEVER och jag lever livet så gott jag bara kan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0