galet med klappar!

Har varit och köpt klart mina julklappar idag och det känns riktigt bra! Fick handlat bra bra saker till de som jag hade kvar! Kanske ska jag köpa på mej nåt mer till Elias men det får jag se, ska kolla lite vad jag har redan och se sen... Men i övrigt är jag klar! Nu är det då det där med att alla julklapparna ska slås in i fina papper...



Det tar sin tid och det har tagit bra med energi att shoppa efter jobbet idag och jag har varit lite upp å ner så jag vet inte om eller hur jag ska orka göra det ikväll! Funderar på att låta det vara och göra det lite nästa vecka när Elias somnat istället, bara lägga mej i soffan å uggla och kolla lie tv och sen lägga mej i sängen och fortsätta läsa min bok!

Visst kan man väl får göra det en torsdagkväll som denna???

Galet idag, har haft konstiga tankar idag, fattar inte hur jag kan få sådana tankar i huvudet egentligen! Eller det började igår när jag tog fram Jill Johnssons julskiva från i fjol... En låt där gör så ont och tårarna rann när jag lyssnade på den. Fick ta bort den låten för det var för smärtsamt helt enkelt! Sedan idag va det en helt annan händelse som gjorde att det ploppade upp tankar i mitt huvud som är så jobbiga! Jag vill ju egentligen inte det alls men de tankarna kommer ibland iallafall!

Nåja, jag får väl ta och plocka undan alla påsar med julklappar och lägga mej på soffan nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0