Dejting e nice!!

Idag har jag varit på inte mindre än två "dejter" vilket varit fantastiskt!

Efter jobbet körde jag till Össjö där Linda stod och väntade på mej och vi körde upp i skogen och promenerade runt nån sjö som vi döpte till Össjön eller Hornsjön eller nåt...
Jag och bästa Linda och Douglas traskade och pratade och babblade och gick på i rask takt och efter nästan 1½ timme var vi vid bilen igen och körde till "korvmojjen" i Munka för att äta en fantastisk middag med En tjock grillad med mos och gurkmajonäs och pucko!

Vi bestämde att det va bara nyttigheter, potatis, proteiner i ägget och korven, gurka och olja i gurkmajonäsen... Gissa om det var skitgott eller skitgott!!!
Allt blir dessutom godare i rätt sällskap!!!

Min telefon ringde och  dels har jag bytt ringsignal och jag kopplade inte vem det var först men sedan blev jag glad för det var ett oväntat samtal, kort, men väldigt trevligt!!!

Körde och parkerade min bil och gick direkt hem till Mattias som gav mej en baddarkram som jag bokat in redan tidigare idag och vi satt och snackade, snusade och kollade på tv en sväng!!

NU ska jag lägga mej och bläddra i nya IKEA katalogen som kom idag och faktiskt försöka släcka lampan innan midnatt!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0