Vilken vecka!!!

Egentligen e jag för trött för att skriva något bra inlägg här men jag måste bara tala om att jag har haft en underbar vecka i blommornas värld!!!!

Jag njuter av varje sekund jag får vara där och vill helst inte gå hem på lunch och när kvällen närmar sig slutet så vill jag bara gå tillbaka dit igen för jag mår så bra där!

Min handledare har frågat mej flera gånger om jag inte har blivit utbildad florist under natten för då hade jag haft ett nytt jobb nu... men tyvärr så är ju inte läget så, så något jobb blir det inte tyvärr!
Jag hade verkligen hoppats på det men man vet ju inte hur det blir i framtiden, jag ska hålla mej informerad!!!!

Men jag njuter av den tiden jag har där nu iallafall och så får vi se vad framtiden har att visa!!!!


Kommentarer
Postat av: Fia

Låter som du måste utbilda dig till florist vännen min! :-) Ta chansen nu innan du fastnar någon annanstans igen! ;-)

2009-12-05 @ 00:22:08
Postat av: Åsa

ja hoppas du kan komma in på någon utbildning så du kan jobba me de här i framtiden :) de är ju din talang...

kramarr omm

2009-12-07 @ 09:10:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0