Att man bara kan..

Nu nästan gråter jag... Läser på expressen om en pappa som kastade sin 4åriga dotter 60 meter ner i en flod från en bro.
Flickan var vid livet men dog sedan och det som gjorde att pappan gjorde detta handlade antagligen om en vårdnadstvist. Att man bara kan, han kan inte vara frisk!

Det måste vara det värsta som kan hända om något sådant händer. Han kommer leva med det hela sitt liv och hoppas verkligen att han vaknar upp och får ångra sig djupt för vad han gjort! Det är helt vidrigt!!!

Jag tänker på mamman som nu är utan sin dotter och de två syskonen som satt i bilen! De är utan sin syster och kommer att vara utan sin pappa också och de kommer att ha minnet av det som hände i huvudet alltid!

Var är världen på väg, man blir helt förkrossad!

http://www.expressen.se/Nyheter/1.1447519/flicka-dog-efter-kast-fran-bro

Tänker på mamman och syskonen och lider med dem!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja fy det var det värsta jag har sett på tv sen jag vet när.. de sa det på nyheterna igår. fy bubblan alltås.. tänk om någon skulle kasta över Ida bara tanken får mig att rysa.. fy..



Ha en trevlig helg vännen



kram Linda

2009-01-30 @ 16:09:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0