Energi och en massa fixande!

Eftersom det var riktigt lite att göra på jobbet så hade jag masa energi när jag kom hem! Tog tag i sakerna på min lista och har fått gjort massor idag!!

Jag har rensat och kastat och städat i mina skafferiskåp... fatta vad man har en massa gammalt, slut på det nu!!!!
Sorterat bort kläder strumpor och kallingar som blivit för små till Elias och ändå är det fullt i hans byrå och bland byxorna... Han har kläder så det räcker och blir över! Men det är ju så kul att handla!!!!!!

Har dessutom rensat bland alla mina gamla räkningar och plockat bort de gamla och NU ska jag skärpa mej och sätta in mina räkningar när jag betalt dem, inte bara lägga dem på hög för det blir bara en enda röra och jag vill inte få några betalningspåminnelser för jag är inte en slarva med sånt egentligen! Har bara tappat bort det ett tag... eller rättare sagt tappade bort det när jag flyttade från Örkelljunga...

Nu ska jag ta tag i mina foton från Grövelsjön!!!

Måste bara säga att jag har en helt underbar vän, Min Linda! Du är bäst hjärtat och jag är så glad att jag har dej!!!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Fiina gulliga du, du är ju bäst min underbara vän kramar i massor

2009-01-23 @ 10:42:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0