Grövelsjön???

Jag vill jag vill jag vill!!!! Fatta att igår så fick jag erbjudande om att de finns stuga i Grövelsjön om jag vill åka dit och åka skidor i vinter och eftersom Grövelsjön är ett av de finaste platser jag någonsin varit på så vill jag ju det så mycket!

Jag pratade med Linda om det fantastiska förslaget och vi ska allvarligt fundera på det! Har kikat på tågbiljetter och bussbiljetter och vi drömmer om att vi kan åka och kommer nog seriöst fundera på om vi har möjlighet eller inte!!!

JAG VILL JAG VILL JAG VILL!!!

När vi var där i september mådde jag så bra, det var tyst och lugnt och jag fick ro i själen! Skulle så gärna vilja se Grövelsjön vintertid och uppleva det totala lugnet igen!!!

Jag behöver ro i min själ, jag vill ha ro i själen!!!

Jag har många planer för våren men att åka till Grövelsjön vore helt klart det allra bästa som kunde hända! Speciellt i sällskap med min fantastiska Linda!

Vi får väl se hur det utvecklar sig... om det blir av eller inte!



Vill se detta landskap vintertid!!!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Hoppas att du kommer iväg! Har funderat på om det var just Grövelsjön du skulle till.. Hon jag jobbar som pers.assistent till ska dit v 7 ;-) Kram på dig!!

2009-01-18 @ 19:43:32
URL: http://treknottar.blogspot.com
Postat av: Linda

Åh, gulle dig. Vill så gärna åka dit med just dig också. Hoppas hoppas att vi kan få till det. Jag tycker faktiskt att vi förtjänar det, eller hur.

Kramar i massor och sov gott min ängel

2009-01-18 @ 22:35:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0