Nananananananaa... I wanna start a fight!

Ja så känner jag det just nu! En riktig fight för att få avreagera mej på allt jag har inom mej... Men hur lätt är det när man är konflikträdd?!
Jag är ju en mespropp när det kommer till konflikter. Konflikter är aldrig kul, jag backar hellre och håller tyst än startar en diskussion som kan leda till en konflikt.

Jag vet inte varför jag är så rädd för att någon ska bli arg på mej och att jag ska bli av med den personen isåfall: Om någon blir arg på mej och inte vill ha mej som vän längre så är det ju faktiskt deras förlust, så försöker jag tänka men det är inte alltid så lätt...
Jag är så rädd att bli av med de människor som finns i min närhet så därför fogar jag mej, vänder kappan efter vinden och står inte upp för mina egna åsikter...

Jag har fått rådet att försöka säga nej och stå för det när jag får en fråga om något jag inte vill eller känner för men jag har så svårt för det... *skakar på huvudet* Trött på mej själv kan jag bli!

Skulle behöva en explosion inuti och få ut alla aggressioner och tankar om allting som snurrar!



Pang boom bang!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0