deppad...

Idag är jag helt deppad och låg och vill typ bara gräva ner mej i en djup grop... Mår som en skit!!!

Jag har så förbannat ont i min arm, det värker hela tiden, hela tiden och hur jag än rör mej eller ligger stilla så värker det. Två veckor har jag haft detta skitet nu och jag är mer än mätt kan man säga!!

Jag va hos naprapaten idag igen och han tejpade mig igen för att avlasta och stödja upp. Han sa sen att han kan inte göra mer nu utan vi får vänta tills jag har varit på magnetröntgen så att man får veta vad som har hänt i min nacke...
Å så kom posten... brev från röntgenkliniken i Ängelholm och jag fick ett litet hopp!
Pang boom, läste det och det är minst 20 veckors väntetid till magnetröntgen här i Ängelholm, VANSINNE!!!!

Jag vet inte vad jag ska ta mej till med min kropp, jag hatar att ha så här ont!

Jag känner mej så ledsen hela tiden och känner mej inte som en bra mamma till min son... Känns som att jag "morrar" på honom i onödan och han är verkligen duktig min lille prins! Han har hjälpt mej att diska och han vill vara nära och mysa och ta hand om mej! Han är fantastisk denne lille kille!!! Å så blir jag irriterad och trött för ingenting och då mår man ännu sämre...

Just nu känner jag att jag bara vill kapa alla kontakter och skita i allting, känns som att jag bara är gnällig och deprimerande att vara med ändå så vem vill vara med mej egentligen!?!? Inte konstigt om de inte pallar!!!

Håll tummarna att jag får sova inatt utan att ligga vaken i flera timmar med värk...

TACK alla ni som finns för mej, det betyder guld!!!

Kommentarer
Postat av: Åsa

fyy vännen :( 20 veckors väntetid de va ett tag.. :( hoppas de ger me sig..

bamsekramar

2009-05-05 @ 08:59:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0